Când mi-e foame de un online bun. Sunt acreditat la Webstock 2014.

Ne e foame de online, dar online-ul nu e întotdeauna făcut din like-uri, share-uri și rebloguri.  Ne place să cotrobăim Internetul în lung și în lat nu numai pentru chestii distractive care să ne facă să râdem sau muzici bune care să ne facă să ne relaxăm pe canapeaua minții noastre. Există în capul meu o parte care e întinsă spre cunoaștere ca un arc (aș, aș) și spre documentare cam tot timpul și am impresia că de asta am ajuns aici unde sunt. Social-media, sau ce ne leagă pe noi acum pe Facebook, Twitter, Instagram, Google+ și ce s-o mai inventa pe parcurs, să fie primit. Pentru că sunt responsabil cu partea de online pentru niște spații de eveniment pe care le văd crescând sub ochii mei foarte frumos, întind arcul și mai tare spunând că vreau să fie și mai bine pe viitor.

Ocazia a venit. Pe 26 septembrie am să fiu blogger acreditat la cea mai importantă conferință dedicată Social-Media din România, Webstock 2014. Evenimentul va avea loc la JW MARRIOT BUCHAREST GRAND HOTEL. Mi-a crescut inima în mine când am primit răspunsul afirmativ, așa că aventura poate să înceapă. E de aflat ce ar trebui să fac pentru a crește comunitățile mai bine, fidelizare, reguli de respectat sau de încălcat (că așa e în social-media, ca și în tenis), sfaturi, socoteli și nu în ultimul rând e de cunoscut oameni interesați de aceleași lucruri ca și mine. Oameni care vin pentru prima dată acolo sau care au mai fost și de la care am aflat o grămadă de lucruri interesante petrecute la edițiile care au fost, deja 6 la număr. Iar lucrurile acestea vor fi, atât cât pot, relatate de mine live, pe Facebook și/sau pe Twitter. Și vă mai spun eu pentru ce. Pentru a lega prietenii noi sau pentru a le face pe cele vechi mult mai strânse.

Așa că dacă vrei și tu să vii, fie că lucrezi într-o companie sau ești blogger sau ești blogger care lucrează într-o companie și mai important decât orice ești pasionat de online-ul ăsta care ne adună, te poți înscrie aici și dacă până acum nu te-am convins eu, te poate convinge programul de aici.

 

Când mi-e foame de un online bun. Sunt acreditat la Webstock 2014.

Un gând despre &8222;Când mi-e foame de un online bun. Sunt acreditat la Webstock 2014.&8221;

Lasă un comentariu

