Starea de 7

La etajul 7 în blocul castel, a 7-a ușă de pe palier, apartamentul cu numărul 77. Nările au mușcat cu poftă din mirosul de petrichor și masa e pătată cu vin într-un colț. Stă la fereastră, are o carte închisă și un cârlionț îl mângâie pe-o sprânceană. Mai jos, o umbră de om îl arată cu o mână mică de copil sau e doar el aranjându-și părul pe după urechea muzicală. Cască. Ridică telefonul, se uită în el, vorbește puțin cu un extraterestru pe Facebook despre o fată arteziană și apoi se duce să se trezească din somn. Ar fi o nouă zi, 7 august, dar astăzi în 6 face înconjurul lumii, conform anotimpurilor de vară sau propozițiilor răcoroase despre iarnă. Își învață pâinicile să danseze ca Charlie Chaplin și apoi, culcat pe o pernă de piese de dimineață, se trezește.
Atât.

Acest text este alcătuit din 777 de caractere (cu tot cu spații) și e format din toate cuvintele cheie cu care cititorii m-au găsit în urma căutărilor de cuvinte pe diferite motoare de căutare. Atât am putut și eu să fac azi. Eu le-am numărat bine și am înțeles din text aproape totul sau depinde.

La Mulți Ani, blog. :)

Starea de 7

Lasă un comentariu

