Muzica bună de luni: Tom Odell – I Know

Știi că atunci când înveți să pășești, tu de fapt nu îți dai seama. Te uiți așa la părinți și-ți bate inima a dorință, cu toate că nu înțelegi care ar fi scopul. Știi că atunci când scoți primele cuvinte pe gură, ți le dorești dar tot nu realizezi când se întâmplă cu adevărat. Din ce îmi spuneau ai mei, prima dată când am făcut aceste lucruri, eram foarte fericit și băteam din palme ca o mică focă. Aceste idei stând pozitive, e mai bine să știi de ele mai târziu pentru a le vedea ca pe o reușită surprinzătoare. Sunt și alte lucruri pe care vrei să le știi și alte chestii pe care nu vrei să le știi, iar toate adunate te fac pe tine om cu suflet de cunoscător.

Totuși, este vorba despre piese aici. Făceam, așa, o introducere. Știi sau nu știi, mergi mai departe. Replica mea preferată în ultimul timp e tema muzicii bune de astăzi.

Înainte de toate însă, o mică prezentare a unui loc cu întâmplări interesante. Mii de fețe pe care nu le știi și câteva chipuri pe care abia aștepți să le vezi, toate adunate într-o vâltoare de versuri și muzică. Am mai fost acolo și mi-a plăcut. E o pajiște de ținut boieresc, Domeniile Știrbey se numește iar în acest weekend va avea loc acolo unul dintre festivalurile mele preferate: Summerwell 2014. Pe lista de artiști? Acest tânăr pe nume Tom Odell care strânge inimi și suspine într-o găletușă și le face castel muzical. „Știu”.

 

Muzica bună de luni: Tom Odell – I Know

Lasă un comentariu

