Muzica bună de luni: Darkside – Paper Trails

Darkside - Psychic
Darkside – Psychic (Album Cover)

De mult voiam să pun asta aici. Fiind şi soare afară şi eu având un mood foarte muzical (urmează un mare şi imens playlist pe blogul Kulturhaus Bukarest în cursul zilei de astăzi) am zis să-mi îndeplinesc dorinţa psihedelică.

Darkside e un proiect al mult mai cunoscutului DJ de muzică experimentală Nicolas Jaar şi al prietenului său chitarist Dave Harrington. 2013 nu e anul lor de glorie, am speranţa că vor mai exista nişte nestemate de la ei, pentru că îmi place foarte mult recentul album Psychic (au mai avut o tentativă în anul 2011 cu un EP numit tot Darkside) de pe care am ales cea mai cunoscută piesă a lor „Paper Trails”. Piese care conţin o combinaţie foarte hipnotizatoare de voce falsetto (Nicolas Jaar) şi simple atingeri de corzi de chitară (Dave), o bunătate de album care merită ascultat cu un vin bun şi cu urechile bine organizate în căşti, un fel de cosmos numai al tău, aşa am eu convingerea că se întâmplă de fapt.

Întreg albumul cu tot cu Paper Trails îl puteţi asculta pe Deezer sau pe Spotify.

Muzica bună de luni: Darkside – Paper Trails

Lasă un comentariu

