Muzica bună de luni: Ane Brun – Halo

Ane Brun - Halo

Un nou an, o nouă recomandare de luni. Nu tu planuri, idei, cum va fi, cum voi fi, ce visez şi ce-mi doresc. Totul e exprimat prin muzică şi asta cred că o să-mi ocupe mare parte din mine şi din blog. Adică da, va fi un an bun.

Aşa se face că m-am gândit eu că dacă tot e iarnă şi la noi nu e deloc, să mă duc în ţările mai reci, mai exact în Norvegia, unde ne seduce Ane Brun (Ah-na Broon), un secret preţios al unei ţări care mai mult ne ţine pironiţi în faţa muzicii cu chestii mai agresive.

Blândeţea vocii ei trebuie auzită şi pun aici un cover după Beyonce – Halo. Nici mie nu mi-a trecut prin cap că poate să sune aşa de bine. Dar iată că:

Pe Ane Brun o găsiţi atât pe Deezer cât şi pe Spotify. Să nu ziceţi că nu v-am zis.

Muzica bună de luni: Ane Brun – Halo

Lasă un comentariu

