Trailers: Jupiter Ascending & Godzilla

Două filme au început să strige azi cu trailer-ele lor spre 2014.

De dimineaţă m-am trezit cu un trailer nou pentru încă un film realizat de fraţii Wachowski (Andy şi Lana). Noul film se numeşte „Jupiter Ascending” şi e, cumva, cum m-am uitat eu de la stânga la dreapta la trailer, o combinaţie între Matrix şi Cloud Atlas, alte două opere ale aceloraşi fraţi. Şi puţin din Star Wars, dacă mă iau după costumaţii. Cu Meg Griffin sau Mila Kunis, cum vreţi să-i ziceţi, Channing Tatum cu urechi ascuţite (un fel de Spock gay) şi Sean Bean (care dacă nu moare în filmul ăsta o să provoace un rift in time space-continuum). Nu mai ştiu alte detalii despre film dar cred că dacă spuneam mai multe nu mi se părea nici mie trailer-ul interesant.

Pentru al doilea film tocmai ce-am văzut ultimul trailer (anunţat de o grămadă de timp că o să apară de nu mai ştiu de mine) şi deja pot să zic cu mâna pe inimă că o să fie cel mai mişto film cu Godzilla din istorie. Dramatic, oameni care se aruncă în gol, fum roşu, liniştea aia ca o rupere de ritm care-ţi taie răsuflarea, Bryan Cranston şi răgetul ăla de la final. Dezastru la prima vedere! Ce să mai, o desfătare pentru fanii istoriei filmului, pentru că modelul ăsta de Godzilla e o replică identică a monstrului de la primii lui paşi în cinematografie.

Trailers: Jupiter Ascending & Godzilla

Lasă un comentariu

