Muzica bună de luni: Moonlight Breakfast – Baby

Am auzit că Moonlight Breakfast sunt foarte buni live, mult mai buni decât pe albume sau pe ce avem noi prin casă primit de la internet. Eu încă nu i-am văzut. Am auzit că sunt foarte simpatici. Eu încă nu i-am văzut. Am promovat şi câteva evenimente care au avut loc la noi (fie el The Silver Church Club sau Turbohalle) şi totuşi, încă nu i-am văzut. Se vor alinia ele planetele alea la un moment dat. Până atunci însă eu îi ascult temeinic pe toate fronturile care mai există, fie radio sau link-uri primite/dăruite.

Proaspăt lansat în urma unor frumoase teaser-e de care nu ne mai plictiseam, piesa cu videoclip „Baby” pregăteşte un nou album Moonlight Breakfast. E frumos? Eu nu mă pot opri din repeat şi cât de frumos e şi ce bine sună şi ce bine se îmbină cu dansatorii din videoclip!
Pentru că încă nu ştiu să dau detalii tehnice, aici s-au priceput ei mai mult pe link-ul pe care îl preiau şi eu ca sursă (RedBull). Important e ca lumea să asculte şi să-şi pună dansul la contribuţie prin case sau prin birouri şi asta chiar de acum, de luni. Vizionare plăcută şi să ne revedem live ca şi când (click pe imaginea de mai jos pentru ascultare):

Muzica bună de luni: Moonlight Breakfast – Baby

Lasă un comentariu

