Muzica bună de luni: LORDE & CHVRCHES

Iar a venit o zi de luni, asta înseamnă că de-a lungul unei săptămâni în care nu am mai scris nimic altceva am adunat la purtător (atât acasă cât şi prin autobuze şi chiar şi la birou) muzică bună de ascultat.

Lorde & Chvrches

Aşa că azi am două recomandări. Prima dintre ele face deja furori mai ales pe Tumblr şi Soundcloud şi se cheamă LORDE. Este vorba de o tânără pe nume Ella O’Connor ce strânge în muzica ei diferite experienţe adolescentine dar nu prea. Libertate, încredere, frustrare, dar nu aşa cum se crede, e ceva unic şi plăcut. Influenţe muzicale? Jessie Ware, Metric, Hot Chip. Aşa, fără nici un fel de promovare în prealabil, EP-ul „The Love Club” a adunat de la prima difuzare peste sute de mii de ascultări pe SoundCloud, ceea ce nu e de colo. Iar piesa Royals a fost favorita mea săptămâna trecută. Merită cel puţin un click aşa că ia să vă văd.

Pe a doua recomandare am descoperit-o de fapt de două ori. Prima dată într-un radio online, trecător, a doua oară când mi-a atras Blue atenţia asupra melodiei de pe fundalul unui tutorial pe care-l urmărea. Nu, nu a fost dragoste la a doua vedere, a fost ceva mai sedimentat.

Ei sunt CHVRCHES şi o să aibă multe de spus pe viitor, sunt o trupă formată din trei tineri ce combină sound-uri indie cu un pop foarte comestibil şi electric, aşa cum trebuie în 2013. Părerea mea e că sunt o trupă de Summer Well şi nu aş fi foarte surprins să-i văd chiar de la anul pe la noi iar lumea să fie foarte fericită. Printre primele veşti ale viitoarei mari ascensiuni sunt o prezenţă live la Jimmy Fallon şi prezenţa pe soundtrack-ul noului joc FIFA 2014 ce urmează a fi lansat. De la ei îmi place foarte mult „Recover”, e cu siguranţă piesă de drum spre mare, acum că-i şi autostrada mai lungă şi mai dreaptă.

Video

Lasă un comentariu

