Despre discursul lui Charlie Chaplin din „The Great Dictator” şi autotune.

https://i1.wp.com/i.imgur.com/YyOmu.jpg

Pentru cei ce nu prea sunt atenţi la televizor, mânaţi de o dorinţă chiar arzătoare de a vedea ce e mai nou zilelea astea în materie de discursuri electorale toamnă-iarnă şi alte chestii care ne ţin din productivitate fiindcă ne arată numai grozăvii, tâmpenii şi cretinătăţi, am aşa ceva de pus pe masă: un discurs motivaţional.

Poate că nu mulţi dintre voi au văzut filmul întreg “The Great Dictator”, dar cred că şi mai mulţi am văzut Discursul spus de Charlie Chaplin (un rol excepţional, părerea mea că a fost cel mai bun rol jucat de el de-a lungul timpului) într-un moment de cumpănă al omenirii.

Ei bine, e acesta. Pe mine, atunci când l-am văzut prima dată, odată cu filmul, m-a făcut să plâng, dar asta poate să fie numai problema mea.

Ei, după mult timp de la vizionare şi revizionare, Interneţii Pământului mi-au dat acum câteva zile o invenţie foarte năstruşnică şi muzicală, marca MelodySheep. Vă rog să fiţi atenţi, se păstrează totuşi mesajul şi se mai adaugă alte câteva imagini care să ne ţină cu ochii lipiţi de ecran:

And the power they took from the people will return to the people. Let us all unite!

Despre discursul lui Charlie Chaplin din „The Great Dictator” şi autotune.

Lasă un comentariu

