Prometheus – sau Alien 2012

Îmi amintesc că primul film Alien, de fapt primul meu film de înfricoşare pe care l-am văzut ever cap-coadă şi de care m-am simţit atras iremediabil, a fost văzut pe furiş din braţele lui tata, iar el de fapt ştia că dorm dus. Asta nu m-a oprit să mai şi tresar la unele faze, dar noi să fim sănătoşi.

Am văzut toată seria de filme din franciza asta, inclusiv filmele idioate (vs. Predator), iar faptul că urmează unul nou, de această dată regizat de chiar omul care a început toată nebunia, Ridley Scott, nu poate decât să-mi alimenteze dorinţa, de fapt, chiar s-o trezească, mai ales că ultimele creaţii în care erau protagoniste dihăniile au lăsat de dorit.

După cum urmează, Prometheus nu se numeşte Alien, asta e sigur, ne vom da seama abia în timpul filmului. Nici în trailer nu se dau decât anumite hint-uri, pentru cunoscători, aşa că deja mă simt elitist, ceea ce e bine. Pentru restul, ca să fie în ton cu viitorul block-buster, să pună mâna pe DVD-uri sau pe torenţi şi să descarce Alien 1, 2, 3, 4 (3, Planeta Condamnaţilor, e preferatul meu), să nu pună mâna pe DVD-urile sau pe torenţii cu vs. Predator că-s jale şi cam atât. Prometheus nu e cu Sigourney Weaver sau cu Nostromo, e de fapt un prequel, adică exact gândul acela cum că „Mă, dacă tot v-aţi uitat la filmele astea ca la Star Wars, de ce să nu ne gândim şi la ce a fost înainte de…”. Avem în rolurile principale pe Michael Fassbender (bun actor, dacă l-aţi văzut în rolul lui Karl Jung sau Magneto), Charlize Theron, Guy Pearce…

Eu abia îl aştept, iar partea şi mai ademenitoare abia acum vine. Mai acum câteva zile a apărut un nou trailer, pentru care vă spun un sincer şi călduros „Enjoy!”:

Prometheus – sau Alien 2012

Lasă un comentariu

