Cum e cu energia care arde

În principiu, îmi plac skaterii, dar nu pentru că sunt şi ei oameni, ci pentru că-i invidiez pentru distracţia ce şi-o creează singuri, pe nivele, şi pentru pericolele distractive care le sfarmă oasele. Nivelul de echilibru la care m-am apropiat de idealul de skater este mersul cu trotineta, nici un punct în plus sau în minus pentru mine, şi acum două săptămâni, un total de 10 metri foarte munciţi cu bicicleta, într-o miniexcursie cu prietenii (culmea echilibrului, încă nu ştiu să merg cu bicicleta, dar mi-ar plăcea sa perseverez pentru că am convingerea că în ultimul timp lipsesc de la o grămadă de lucruri interesante în care bicicliştii sunt implicaţi). Îmi plac skaterii şi pentru că, atunci când se adună, fie la Eroilor în parc, fie în Tineretului şi pe unde s-or mai aduna minisectele astea, sunt un grup de rebeli nerăzvrătiţi şi cu bandane ce fac deliciul unei vieţi underground normale. No harm in that.

Sigur, ai noştri sunt ceva mai timizi decât ai lor. Sau aşa îi văd eu, nişte geeks-on-wheels-lords-of-theb-oards pletoşi şi simpatici. Lucrurile importante intervin în discuţie atunci când ne uităm afară, la ai lor, ceea ce reiese şi din ultimul scurt-metraj BURN, în care arderea energiei e luată la propriu şi ataşată de spatele unor skateri vânjoşi. Sigur, cunoscuţi în branşa lor drept unii dintre cei mai buni (Jesus Gonzalez, Eder Martinez, Mario Saenz, Angel Santiago şi Luis Tolentino). Recomand vizionatul pe modul HD şi pe boxele date implicit mai tare, pentru că e un moment Django Django care-ţi gâdilă plăcut urechile. A, şi dacă v-a plăcut filmuleţul, să ştiţi că vor mai apărea încă două pe viitor, le voi publica şi eu pe aici.

Cum e cu energia care arde

Lasă un comentariu

