We’re starting to change our youth…

În primăvara acestui an, am observat ceva oarecum trist. Sunt mult prea multe corcoduşe coapte în copaci.
Când eram mic, biluţele acelea verzi, crocante şi acre, de preferat cu aroma aia puţin amară de sâmbure abia iţit ca miez, erau substanţa copilăriei mele. Iar punctul esenţial al acestui lucru e că în pomuleţii de atunci de fapt nu creşteau corcoduşe, creşteau mulţi copii la minte ca mine de scormoneau după ele şi le mâncau.
Acum, acea substanţă s-a copt. E dulce, roşie, moale, frumoasă şi nu-mi place. E un frumos prea muncit, maturitate forţată a unui lucru care ar trebui să te atragă prin cruditate.
E un semn. La anul, promit că mergem să mâncăm corcoduşe verzi.

Add to FacebookAdd to DiggAdd to Del.icio.usAdd to StumbleuponAdd to Twitter

Like This!

We’re starting to change our youth…

4 gânduri despre &8222;We’re starting to change our youth…&8221;

  1. p la jumatea lu’ mai am gasit un pom in gaesti si n-am plecat pana nu mi-am umplut buzunarele. Coapte mi se par fara sens.
    Eu le adoram p alea rosii crude fiind. Si bineinteles caisele verzi cu sare. Cred k anul asta n-am mancat :(
    voi va stropeati cu samburii d corcoduse p fata k sa va iasa pistrui?

  2. Îu, nu ştiu despre această tehnică de înfrumuseţare :))

    Eu mâncam la ţară prune din alea verzi, sunt şi mai acre, sunt mai acre decât conceptul. Cu mămăligă şi date puţin prin sare. Excelente. Ţineau şi de foame, dar nu ţineau, şi mi se părea normal, de sete. Şi cum nu ţineau de sete, băgam apă de la fântână în noi şi după aia aveam probleme.

    Caise sau zarzăre din alea coapte doar puţin, astfel încât să se păstreze crocantizarea, mâncam cu nemiluita. Găleţi întregi. Furate din livada satului. Priceless.

    Ce sentiment hipiot mi-a dat postul ăsta :D

  3. Mary zice:

    vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai ce n’as da sa gasesc corcoduse crude!!! is crudaciunile mele preferate!!!

    pt’un pumn de corcodele as face si 150 m garduri/caini :D

Lasă un comentariu

