„în primul rând…”

„Dar în al doilea rând…” aşa zicea profu’ meu şi-al lui Tranda de istorie din liceu. Nu continua cu nimic, dar dacă aşa e cântecu…
În fine, sunt aici. Pe meterează, ca un voinic, ete na…
Şi cu ce pot să încep inspiraţia mai bine decât cu următoarele:

Sunt… ditamai taurul la cap, ca tot omul încăpăţânat, aşa că mai mereu, se face cum vreau eu. În principiu, azi facem sos de spaghete.
Aș vrea… să mă întorc în istorie şi să-i pun piedică lu’ ăla care-a inventat coridele.
Păstrez… de fapt păstram cartele de metrou. Până mi s-a umflat portofelul şi-a crăpat. Mi-am luat unu’ nou şi e shiny.
Nu îmi place… reclama aia în care se scuipă sânge şi-un dinte.
Mă tem… când mi-e frică.
Aud… voci, hîîîîîî.
Îmi pare rău… dar trebuie să vă spun că am incense sticks cu bergamotă.
Îmi plac… pisoii, câinele, vaca, omul bun.
Nu sunt… ce?
Cânt… în baie. Şi-n bucătărie.
Niciodată… să nu spui Quatzelcoatl când ţii cu peruanii.
Rar… duc gunoiul. Asta mi-a plăcut, că tot mi-a dat leapşa asta mică.
Plâng… la Big Fish. Ca tot omu’.
Sunt confuz… şi mă împiedic.
Ar trebui… a, chiar…
Aș putea… să mă-ncalţ în mintea mea.

Şi încă unii, care poate vin la Stufstock, le-am făcut coperţi la albume.

zoya
zoya

Pentru că aşa m-a lepşuit Cougar, cred.

Hai, de-acum, ne mai distrăm şi noi.

„în primul rând…”

Un gând despre &8222;„în primul rând…”&8221;

Lasă un comentariu

