But I want his wings…

Bun, că tot n-am mai scris de când lumea, încerc azi să-mi dau ghies unei scrieri.

Am vizionat aseară la TV, pe unul din canalele faine ale lui, VH1, un top suprinzător de plăcut. „Top 50 best female voices”.

Dat fiind faptul că am urmărit abia de la locul 6, unde Erykah Badu stătea frumos şi funky, am zis să urmăresc până la sfârşit.

Nina Simone pe 4, cu „My Baby Just Cares For Me”. Mă simţeam în zilele bune ale radioului, şi chiar nu mi-a păsat că Whitney, cu un imn de Olimpiadă, se înghesuie pe locul 3.

Aretha Franklin locul 2. Transpirasem. De fapt, eram prea bine învelit aseară. De fapt aveam totuşi nişte emoţii. Nu te pui cu cele mai bune voci, şi să ai şi tupeu.

Aşa că VH1 a terminat în forţă. Unde nu ziceam că totul se va termina într-o gherlă cu vreo bocitoare de-asta arhicunoscută, ca Alicia Keys, Măroaia Cherii şi tofelu de gagici, totul s-a terminat ca un film minunat…

Pe locul 1, doamnelor, domnişoarelor şi domnilor…

Suspans nu?

Probabil însă, şi îngeru-mi păzitor se simte bine acum:

But I want his wings…

5 gânduri despre &8222;But I want his wings…&8221;

  1. asta e, că nici eu nu mă aşteptam deloc. nu văzusem tot clasamentul, şi eram şi pesimist: „stai să vezi că e măroaia”
    dar iată că…
    oricum, vrăjitoresc aseară :)
    şi dacă ar veni la noi, e una dintre trupele la care m-aş duce glonte. fără să mă gândesc a doua oară.
    we praise lou rhodes :)

Lasă un comentariu

