Cireşiţisevada!

Dacă tot e 19 mai, m-am gândit să am nevoie. Ca o acţiune, nu altceva.

Aşa ca am nevoie de:

  1. timp liber;
  2. cireşe;
  3. castron;
  4. patură;
  5. o mână (dacă nu-s lacom, poate şi două, pe care să le ţin aproape, înconjurate de priviri, ale mele, ale ei…);
  6. cap;
  7. minte;
  8. ce-mi mai trebuie? picioare să ajung acolo unde este.

Şi dacă tot e vreme frumoasa şi eu ma aflu într-un loc frumos aerisit cu „din ăla care se bagă in priză”, care adică sunt la muncă, în lanţuri, legat la plug (etcetera, alte cuvinte torturatoare), cel mai frumos ar fi ca diseară să-mi iau ochii la plimbare şi să fac dintr-un covor o frumoasă pajişte şi dintr-o punga de un kil de cireşe visul împlinit.

Acu, fiecare cu ale lui. Bună dimineaţa. Poza pun când o să fie bună seara. Hehe.

Cireşiţisevada!

Lasă un comentariu

