Adica da

Bun, deci poza din postul de dinainte nu are cum sa fie facuta cu „rahatu’ ala mic!” (citez oaie, am incheiat citatul). E facuta cu ceva ce mi-am dorit de foarte mult timp si pana nu demult statea in stadiul de „si, te-ai culcat? stai ca vin si eu acusi, sa incepi sa visezi un aparat misto!”

Se numeste „Rebel XTI la ei, la noi la europeni cica numai Canon 400D” (citez Tranda , inchei citatul). Eu ii zic „copil rebel” ca sa le ademeneasca pe toate.

Si e foarte tare de tot. As striga sa mi se dumice toti rarunchii, cu toate ca tot doi am, ca mai toata lumea. Sunt bucuros, imi sta bine pe gat, si multumesc oamenilor ce au fost cu mine si impreuna si m-au indrumat pe calea cea mai buna.

A, si F64.ro ruleaza cu tot cu sediul magazinului lor. Multumesc.

Sa ma mai bucur?

Adica da

Lasă un comentariu

