Adica eu (dvdrip) aXXo.avi

Multumesc pentru acest inceput de poveste lui Tranda. Care si el ii datoreaza leapsa vesnica lui Cougar.

De la Tranda am aflat ca i-ar placea sa traiasca in niste filme. Mi-ar placea si mie sa traiesc in filmele pe care le vrea el, dar eu nu le-am vazut pe toate, asa ca am sa mai rontai niste floricele pana ma hotarasc.

De exemplu, as vrea sa traiesc in filmele la care nu adorm. Sau… mi-ar fi de foarte mare ajutor sa zic macar un „hello” intr-un moment dintr-un film, in care se plange. Sau vreun punct culminant din ala in care se impusca sau ea ii striga lui „Criminalule, era fractu’!”.

Sau in Naruto, pentru ca pot avea abilitati legate de natura. Imi ajunge cat casc gura la ce tehnici folosesc aia ca sa ii bata pe ceilalti rai. Vreau si eu. Chiar vorbeam acum cateva minute de „temptation tehnique”.

Sau in vreo emisiune de pe Discovery. Myth Busters. Sau Brainiac. In care sa testez ciorapii de lana (care aluneca muuult mai bine decat cei de bumbac).

Saaau… in Lord Of The Rings. Un var mai indepartat de-al lui Merry sau Pippin. De-ala micu’ asa care sa se tina de astia doi: „Hai ma, luati-ma si pe mineeee, maaaa!” sau vreun elf pitic, care sa-i tina mantia lui Gandalf.

In Star Wars nu, ca ma dor ochii de la luminile alea colorate. Nici in Harry Potter, ca la ce indemanare am eu, ma paleste vreo bila de-aia de quidditch si ma trezesc abia la sfarsitul cartii. Cu un cartof in loc de ochi.

Dungeons And Dragons da, ca-mi place de Jeremy Irons. Dragon Heart, pentru ca imi place dragonul cu vocea lui Sean Connery. Shrek, unul din cei trei purcelusi (Charley, Barley, and the other one).

Intr-o telenovelaaa, ca s-o stric.

Intr-un videoclip de Peter Gabriel, cu toate ca si intr-un spectacol live mi-ar placea; 2D din Gorillaz… pfff.

Sau in Islanda. Acolo nu e film, e de film. Chiar si de poze pe film.

Dau mai departe la Di, nu inainte de a posta ceva:

La revedere si in curand pe ecrane… hihi.

Adica eu (dvdrip) aXXo.avi

4 gânduri despre &8222;Adica eu (dvdrip) aXXo.avi&8221;

Lasă un comentariu

