ranjeste, maine poate fi mai bine

Iar eu cred ca ranjetul pe messenger… exemplificat asa :D, si-a pierdut din semnificatie. Una e cand ranjesti, si alta e cand te bucuri cu adevarat, sau te lauzi.

„Merg la nustiu ce. :D” – pai… mergi! ce trebe sa-ti arati dintii?

„Fac mancare! :D” – si? in sfarsit, ai invatat. :D

Pam pam.

ranjeste, maine poate fi mai bine

2 gânduri despre &8222;ranjeste, maine poate fi mai bine&8221;

  1. Nu stiu de ce dar nu mi-a placut niciodata ranjetul cu pricina, poate din cauza ca de cele mai multe ori este folosit in exces si nepotrivit situatiilor. Oriucm, emoticoanele astea nu exprima cum trebuie starile, asa ca sarcul om poate ranjete frumos, delicat sau cu patos in spatele monitorului, degeaba! :P

  2. transp zice:

    eu am pacatuit ieri, l-am folosit… ma gandesc sa-mi pun cenusa-n cap si sa fug in pustie.
    sau voi folosi emoticonul :D atunci cand ma gandesc ce aberatii spun. hehe :)

Lasă un comentariu

