Stranutator la cer

Ma smiorcai.

In aceasta ordine de idei, cuiva i-a cazut pachetul de servetele parfumate exact cand cobora din metrou. A ramas dupa usa, uitandu-se dupa stapanul lui care probabil smiorcaie si acum. Lumea s-a uitat la el, l-a cuprins cu ochii. Era gras. Adica plin. Cred ca era chiar nedesfacut. Un pachet de servetele parfumate… numai pentru mine.

Si de teama sa nu se uite lumea la acelasi mine cu ochi hulpavi atunci cand eu ma ridic de pe scaun, adun pachetul de pe jos si il adaug in buzunar, langa niste chei folosite, am smiorcait in continuare. Cu privirea plina de lacrimi si de pofta. Simteam ca miroase a flori de musetel. Simteam… Dar era deja Grozavesti si cineva a calcat pe el. Nenorocitul. Trebuia sa plateasca.

Asa ca mi-am adunat toate puterile si mi-am facut curaj. Am cumparat de la primul butic unul dintre putinele mele pachete de servetele parfumate. Si-am stranutat triumfator. In batista daruita de el. Sublim.

Smiorc!

Stranutator la cer

7 gânduri despre &8222;Stranutator la cer&8221;

  1. transp zice:

    ma, tu cu ce metrou mergi de ai cosuri de gunoi in el? :)))
    chiar ma… ar trebui si de-astea
    sau metrouri de-alea luungi.. cu sala de fitness, biliard (ce funky-ar fi)
    mi-ai dat idei… :P

  2. alinapro zice:

    cos de gunoi? automat de cafea? dar va rog sa calatoriti de la piata sudului:
    avem si automat de sucrui si backrolls, avem si gogoserie, si stand de ziare cu o baba dura, langa un stand de banane cu vanzator tanar si mistocar; si chioscuri „all in 1” de unde poti cumpara servetele, sutiene, snururi de adidashi, struguri si ultima editie DEX… e bine la noi; nu-i frumos, da-i bine. ma rog, nici chiar bine… da-i mult.

Lasă un comentariu

