Bunatate

Dati-va la o parte ca imbatranesc, sau ceva. Pentru ca de dimineata un batranel mi-a oferit locul lui, in metrou. Am zis „Nu, multumesc mult”, cu toate ca in gandul meu eram deja pe scaun, poate chiar si adormeam, pirotind placut.

Chestia e ca m-a cam „sidefat” situatia.  Pana la urma, am intalnit si romani fericiti.

Bunatate

7 gânduri despre &8222;Bunatate&8221;

  1. io te citesc de mult timp, dar parca nu am comentat niciodata.
    dar de data asta… am ras intr’un hal de nu m’am putut abtine;))
    saru’mana:) bine v’am gasit:)

    PS: de ce doamne iarta’ma nu mi se vede link’ul la blog acilea in comentarii? asa cum are si oitza… ce, el e mai roz???

Lasă un comentariu

