Sa mai zica lumea ca nu-s groupie!! (Lansare Urma – Trend OFF pe 10 decembrie)

Nici nu ma intereseaza cati kilometri sunt de la 1 Mai pana la Orange Concept Store, pentru ca i-am fugit de cum am auzit ce se-ntampla.

Nici nu ma intereseaza ca voi avea gatul in pioneze pentru urmatoarele 3 saptamani, pentru ca am fugit.

Nici nu ma intereseaza ca am stat intr-un autobuz o statie si jumatate, ca pe urma sa coboram noi toti calatorii pentru ca era ditamai nodul de trafic. Am fugit de cum am pus talpile pe trotuar.

Nici nu ma intereseaza de faptul ca am dat 50.000 pe un taxi cand puteam sa merg gratis si pe jos sau si cu metroul, dar voiam sa ajung mai repede si era acelasi nod de trafic. Am fugit din el cand mai era ceva de mers.

Nici nu ma intereseaza ca am fugit si era sa-mi rup piciorul intr-o gura de canal pe care trebuiau s-o dea astia la ProTV ca sa putem sa scapam printr-o petitie de ea (!?).

Ma intereseaza ca am auzit de acolo, din OCS, impreuna cu prietenii mei si tinandu-mi Monica in brate, ca Urma isi lanseaza urmatorul album, Trend Off-u’. In sfarsit si fara compromisuri.

Nici nu ma intereseaza ce ziceau aia de la MTV, oricum la mine in cap, de la fuga si frig, se formase ceata.

Nici nu ma intereseaza ca mi s-a auzit, putin, vocea de cal, pe „You Can Buy Me With A Coffee”. Cu Cristina de la Blazzaj.

Ne vedem, eu cu mult mult mai interesa(n)t desigur, in acelasi Orange Concept Store, pe 10. Ziua Urma.

Sa mai zica lumea ca nu-s groupie!! (Lansare Urma – Trend OFF pe 10 decembrie)

Un gând despre &8222;Sa mai zica lumea ca nu-s groupie!! (Lansare Urma – Trend OFF pe 10 decembrie)&8221;

Lasă un comentariu

