Pepsi la munte si la mare

Pepsi la munte si la mare

4 gânduri despre &8222;Pepsi la munte si la mare&8221;

  1. Eu is cu cola cand vine vorba de produs dar printurile astea is foarte misto.
    Banuiesc ca stii deja asta. Daca nu, ti-am dat ocupatie pe ceva vreme ;)) (aproape 400 de pagini de printuri din toata lumea. and updatin’)

  2. transp zice:

    oho, ‘stem pregatiti, ne-am facaut tema, multumim :)
    si eu is cu Cola, chiar ca mi-am amintit sa-mi iau acusi, deci ia sa
    printul ala al treilea insa e excelent

Lasă un comentariu

