Tara in care soarele imparte lumea in doua

In cazul in care se face vreo ecranizare, asta sa-i fie numele.

Am visat acum o saptamana… o luna mare si imensa, galbena. Care avea un cerculet asa cum are Jupiter, si am crezut ca si luna are o pata de-aia. Dupa mai mult timp de gandire (in vis) mi-am dat seama ca de fapt lunoaia aia e soarele in timp ce rasare. Asa s-a terminat prima parte din vis.

Acelasi soare insa a ramas si in a doua parte, in care eram la mare, catarat in postul de salvamar. Simteam pana si mirosul de sarat sau de alge, si vedeam cu ochii larg… inchisi (ca deh…) rasaritul propriu-zis. Toata umbra aia de amurg dandu-se la o parte si in locul ei venind lumina soarelui. Mare.

Si exact in fata mea, de parca acolo ar fi fost centrul lumii, tot drumul ala al luminii s-a oprit si era o jumate lumina in dreapta, jumate noapte in stanga. Mi s-a parut minunat, asa ca am zis sa-i pun si titlu la peisaj, dupa cum am zis mai sus.

Dar exact in clipa aia imi venea sa stranut si m-am trezit.

Tara in care soarele imparte lumea in doua

Lasă un comentariu

