Metrou, singuratatea mea…

Mi-a venit in cap gaselnita prin care ma gandesc la ce face tot omul atunci cand e in vagonul de metrou. Chit ca e multa lume sau putina, lipsa activitatii e destul de stresanta natunci cand te simti singur, deci:

– cea mai faina actiune, citeste ziarul vecinului;

– consulta harta metrourilor de pe neoanele din vagon, si puncteaza in minte pe care linie e si in ce punct al hartii;

– numara gaurile difuzorului de la conductor;

– jocuri de priviri (care pleaca primul privirea, in loc sa staruie curajos, pierde);

– citeste carti din ce in ce mai mari sau mai interesante, dupa nume (Kurt Vonnegut, Bulgakov, Salinger, pana la ditamai Dostoievski); dar doar pentru a se face uitat sindromul „Libertatea” din care cu totii facem parte;

– jocurile pe telefon;

– maneaua pe telefon;

– soneria de telefon ciudata (o broasca oracaind am auzit odata), sau haioasa („maaaaai mamaaaaa maaaa, mi-e foameeeeee maaaaaaa”);

– numara sau urmareste cablurile de pe singurul perete pe care-l vede ca se perinda prin fata ochilor lui, ala subteranu’; sau nu singurul, mai e si ala de vis-a-vis;

– strategic, dezvolta simtul atentiei la maxim, prin urmarirea tuturor colocatarilor de vagon care posibil vor cobori la statia urmatoare; ca sa-i ocupe el locul;

– leganarea ca pe o placa de surf;

– se gandeste cel putin o data la apasarea butonului aluia de alarma (asta pentru calatorii care circula de cel putin 2-3 ori cu metroul);

– cei care stau in partea vagonului care are geam catre vagonul din fata isi inchipuie ca sunt intr-o urmarire cu masini;

– inghite in sec atunci cand cineva de langa el mananca; inghititul in sec din metrou e printre cele mai puternice din lume, fapt intamplat si chiar demonstrat;

– sudoku’, nationala pe metrouri;

– se uita in decolteul fetei de pe afisul de pe stalpii din statie, numarand pixeli;

– daca sta in vagonul din fata sau ultimul vagon, neaparat vrea sa se uite pe gaura aia de unde a iesit clanta sa vada linia de metrou si ce se intampla „dincolo”;

– citeste regulile de circulatie cu metroul; pana si antetul si notele de subsol, daca exista;

– numara pantofii calatorilor de pe scaunele din fata lui, analizandu-i dupa calitate, culoare si dati cu crema sau nu;

– se gandeste ca daca s-ar inchide lumina si s-ar opri trenul intre statii, ce orgie ar iesi;

– face toate actiunile de mai sus.

Si mai sunt o groaza…

Metrou, singuratatea mea…

6 gânduri despre &8222;Metrou, singuratatea mea…&8221;

  1. eu fac raportul barbati/femei din vagon.
    si ma minunez.
    apoi fac raportul femei frumoase/femei urate…
    iar ma minunez.
    apoi fac raportul barbati calificati/barbati necalificati – na… presupun si eu.
    si atat.

    a. si vreau sa pozez picioare’n metrou dar imi trebuie telefon cu camera. eh…

  2. transp zice:

    …telefon care sa scoata sunete ciudate din enciclopedia de sunete ciudate pe care le face un telefon din asta care face poze. asta-mi imaginez, ar fi excelent :))
    si da, picioarele din metrou sunt cele mai misto

  3. De cate ori am fost cu metrou’ m-am uitat la cine are casti in urechi si cine nu, la cum is asortati oamenii si la cat de nefericit is machiate unele tipe. Anu trecut de 1 dec pe ceva linie din Bucuresti era o gagica la care se vedea cu ochiu liber trecerea de la fond de ten la pielea libera (si arata foarte naspa) Si in tot timpu asta cand in gand cu piesa din player :D

  4. transp zice:

    de cand am player, si eu is mai atent la ce e in jur decat inainte (inainte adormeam in metrou :P), si la ce se potriveste cu melodia.
    eu ma mai uit, apropos de fetse, la cat de fericite is unele sau altele.

  5. citisem io mai demult ca facusera francezii un studiu pe oamenii care circula cu metroul si erau patru tipuri. aia agili care incearca sa-si eficientizeze calatoria, sa consume cat mai putin timp, sa castige avantaj in fata celorlalti calatori – ies primii din metrou, alearga, ocolesc, evita, stiu scurtaturi, aia care traiesc momentul calatoriei – analizeaza pe ceilalti, intra in vorba cu ei…si mai erau erau 2 tipuri intre astea, ca erau doua criterii si cate doua posibilitati dar nu mai stiu.

Lasă un comentariu

