Martina Topley Bird

Nu, nu a trecut foarte mult timp ca de la un moment in care Martina Topley Bird canta cu Gorillaz, intr-un concert live in Manchester, sa trec la tot ce inseamna pentru mine muzica ei. Unde se incadreaza de minune, cu o voce superba. Eu-s mai sensibil de felul meu, si plang la filme. Momentul poetico-japonez din All Alone, reprezentat feminin de Martina, m-a vrajit in asa masura incat, observand-o, asa cum observa toti ceva, un detaliu ce le place, am incercat sa daruiesc mai departe toata vocea ei (ca doar despre asta este vorba in muzica pe voci), pentru ca si altii sa se bucure. Iar reactiile placute nu s-au lasat asteptate.

De atunci am aflat ca sus-numita face muzica. Si fiindca trip-hop, ce canta ea, e un gen de muzica pe care nu l-am lamurit indeajuns, iata ca  mi l-a servit in splendoarea lui (apropos, stiati ca trip-hop inseamna „hip-hop in soapta”? eu nu; iar unul dintre marii mari ai genului este Tricky, chiar fostul sot al Martinei) .

Asa ca recomand, pana acum de pe singurul ei album, Quixotic (pe la inceputul lui 2008 are sa apara altul), urmatoarele:

Anything

Sandpaper Kisses

Enjoy

Martina Topley Bird

Lasă un comentariu

