Vise placute, puricii de hotel sa te sarute!

Cica in Olanda unul dintre cele mai misto hosteluri este Hans Brinker Budget Hotel. Toate bune si frumoase, m-am uitat pe statistici si asa este. Note bune de la critici are, lumea este multumita, trimite mesaje si numai pareri bune, de genul: „Am stat de patru ori aici, si imi place. As mai reveni si alta data cand voi ajunge in Olanda. Era putin defecta stropitoarea de la dus, dar nu-i bai”, „Am citit in rezumatele celorlalti clienti ca la Brinker sunt cei mai obraznici angajati. Am fost totusi sa ma dumiresc, nu aveam in ce alta parte sa merg, si am constatat. Nu-s obraznici, sunt mai mult decat nesuferiti, intra in categoria aia de tupeisti „kids with attitude”; singurul lucru care salveaza acest loc sunt preturile ieftine.” Mai este numit si ”Cel mai XXXclusivist Budget Hotel” din Olanda. Toate bune si frumoase, mai sunt si niste gandacei care zburda prin pat, asa am citit, dar toate astea nu se afla la inaltime decat daca au si niste print-uri si niste reclame pe masura.

Pe HANS-BRINKER.COM, la sectiunea History, sunt niste filmulete dementiale, din categoria Unique Design, cu scaune fara fund sau fara un picior, furculita fara un piciorus, par in farfuria cu mancare, si alte asemenea grozavenii care mai de care mai tampite pentru un Hostel. Povestite la modul prototip. Si culmea, are ditamai reputatia de confort… Adica na, e o oaza de fericire pentru cei cu buzunarele mai intoarse spre exterior, cu anuntul „NO PARKING, NO SAUNA, NO BELLBOYS, NO AIR CONDITIONING, NO MINIBARS, NO ROOM SERVICE…”, dar „NO DRUGS ALLOWED!” (cu tot cu semnul exclamarii). De parca cineva si-ar da seama in Olanda.

Iar printurile sunt dementiale:

Asa ca la categoria de hitch-hike, destinatia asta se incadreaza de minune. Cica e si in centru si are si cafenea langa. Plus alte bunatati care intra in contrast imens cu imaginea de interior. Asa ca… „why care?”

Vise placute, puricii de hotel sa te sarute!

2 gânduri despre &8222;Vise placute, puricii de hotel sa te sarute!&8221;

  1. transp zice:

    culmea, tocmai asta cautam printre site-urile cu reclame, are monica nevoie pentru licenta, si dau de printuri… m-am stricat de ris de cum le-am vazut… excelente. si da, au camerele alea pline (chiar daca nu numai cu clienti, dar si cu chiriasi :)))

Lasă un comentariu

