Metrou, deci exist! (ganduri de sub pamant)

„Mai e putin si incep colindele. Alea pe care le cant io: „Domn, Domn, sa-naltam!”, „Flori dalbe, flori de mar”, „La Viflaim colo-n jos” si alte cantece frumoase, vesele, despre Iisus si nasterea lui.
Trebuie sa castig bani. Altfel dobitocul ala ma bate. Ma suspenda, ma lasa fara respiratie. Ar trebui sa mai am si bani de buzunar pentru o punga de-aia de bunatati. Sa trag din ea. Din colac. Sa visez. Sa nu ma mai doara.
Si sper sa nu mai existe vreo proasta de-aia batrana care in loc sa-mi dea bani, imi da mancare. Mancarea e buna… buna de batut, mdeh! Pentru un coltuc de paine primesc trei araci peste maini. Pentru un pateu de-ala cu branza, cinci. Asa ca…”

„Mai e putin si incep aia cu colindele. Ai dreacu’. Mana la munca nu poa’ sa puna si ei. Sa munceasca, si sa vada cum se castiga banu’ frumos. Nu sa rebegeasca prin canale si sa-i bata stapanii si sa-i… Doamne iarta-ma, aia din Belgia. Munca, domle, munca. Sa aiba timp si de distractii dupa aia. Si femei! Eeeeeh…
E cam frigut aici. Iar e baba aia care vrea curent ca daca nu, moare de cald. ‘R’ar a dracu’. Sa-nghet io aici ca daca nu, moare baba, se sufoca!! Si nici ala nu lasa ziaru’ mai jos, s-o vad pe tipa aia cu fundu gol… Oaileeu…!”

„Ce conopida masii se-aude, frate? Ce e zdranganeala aia la ala-n urechi? Rocku’ mamii voastre si hausu sa va fie! Isi strica urechile, auzi-l-ar benga sa-l auda, la 50-60 de ani. Sta si se uita ca vita-n gol… Si miroase ca dracu’. Si ia uite batranica aia. Sta-n picioare, se sufoca, saraca, si un loc liber nu-i lasa, nemernicu’. Sta pe scaun ca leguma, sta-i-ar legumele-n gat. Dac-as putea, i-as da o bucata de s-ar duce pe geamu’ ala-n sus. Numai, naibii, e atata inghesuiala aici, ca nici nu ma pot ridica.”

„Fraieru’ asta vrea sa-mi citeasca ziaru’. Baaaaah, ia-ti ziar, baaaaah! Vii in metrou sa-l iei p-al meu, a? Sase lei n-ai in buzunar! Nah, fraiere, nu-ti arat, nah. Ete, vezi? Alexandra Dinu! Vezi ce frumoasa e? Ce picioare, ce fund? A? Vine sa-l manci! E, acu n-o mai vezi… obsedatu drecu’. I-auzi frate, sa se uite el cu ochii aia beleojiti! Traditie de metrou, a? Na-ti mah traditie! Uite-o… Nu eeee! Heheheheeee…”

„Bah, Gianni o fi fost? Sau care puii mei? Care mi-ai dat bani, bah? Lasa, poate mi-o zice azi…”

„Uofffff… uoffff… Ce cald poate sa fie, maica… Si intra atat de putin vant pe usita aia… Oare cum sa mai deschid alta, ca nu mai ajuung… Uooff, si am si sacosele astea cu porumb aci… Si ma doare spatele… si e inghesuit. Oare ce se-nghesuie nepotu’ asta asa in mine? Vrei porumbi, nepoate? Uofff…
Si ce fasaie asa?”

„In the riveeeer… of salvaaaatiooooon! Taanaanaaaanananaaah! Pfua ce bine ma simt! Alina e bestiala, bestialaaaa… Si maine-mi iau chitara. Si-i cant.. ce sa-i cant… Dracu’, n-am mai fost asa de indragostit inca din perioada mea de Nightwish. Semana Diana fix cu Tarja. Si daca Tarja era la fel de buna la pat ca Diana… Sau e? Da nu mai e Diana… M-ai parasit, a? M-ai? Na mah, ma decurc… Cu prietena ta cea mai buna… De fapt, de-acuma, fosta… bahahahaa! Bahahahaa, ce ganduri bahice-mi trec. Si de bucurie, ce l-as mai bate pe manelaru’ ala!”

„Iar ma duc la scoala aia nenorocita. Iar ma rog de Mihai sa-mi dea macar o atentie. Iar ma strecor de colo pana colo, doar sa ma vada. Sunt o loserita. Sunt pierduta. Sunt… L-as omori cu mana mea, numai sa stiu ca se uita dupa alta… Dupa alta! Raluca… pockemonita aia. Ca-i frumoasa… Si vorbesc impreuna… Vai, as plange si l-as spinteca din priviri… Trebuie sa scriu asta in caiet neaparat. Si desenez si-o sageata inrosita in sange. Sangele lui…
Ah, mi s-a dus bretonu’… Stai pe partea dreapta, blegule… ce par bleg am…”

„Bah, iar incepe ala cu rugaciunele, frate? Iar tre sa dau bani, frate? Iar bani, iar aurolac, sa mori in canale, frateeee? Frateee… ce telefoooon, bah deci cum s-aude… Petalaaaa, dupaa petaaaaala, nu lasi dragosteaaaa sa moaraaaaa!!! Simona Sensual, frateeee. Bai deci daca as fi in club, as fi meridional, fratee, atata energie am in mine… Meridional… Cum zicea Fane! Dracu stie ce-nseamna. Frateeee…”

„Deci daca scadem creditul in lei in la firme, persoanele juridice or sa sara in capu’ meu. Si am atatia clienti din ginta asta incat ma linseaza. Ma linseazaaaa! Ah, dar ce trebuie sa ma gandesc la chestia asta acum, nu stiu. Uite, mi s-a dus si scama aia de pe sacou. Unde naiba o fi cazut? Ce ma intereseaza? Tot pe langa mine… probabil in sacosa.
In fine, si cum ziceam… Ce naibii sa zic, ca de fapt gandesc, hahahaa! Fraier… Asa, deci… Ma duc la Ramona si-i zic de chestia aia cu facturile de Trans… Mda! Sa ma uit in ochii ei, asa…”

„Ah, mi s-a decolorat aici, unghia… Mor! Acuma i-a venit, cand trebuie sa ma vad cu proastele alea, sa moara de invidie. Mi-am luat rochia asta din Miniprix. Era singura disponibila si seamana cu aia de firma. Sa moara alea, ca nu le spun. Ce, nu strica o minciuna cand vreau sa fiu mandra de mine! Si vai ce fund are ala in sacou… Pacat ca are sacosa. Sacosa cu sacou… ce bou… aaa, ce gluma am facuuuuu’… mor!!! Tre sa le zic la proasteee!”

„Ce?”

„Hai maa…offf, iar am pierdut semnalu’… Si manelistu’ ala asculta in prostie, si tare… Educatie muzicala pentru romani, nah. I-as smulge cu penseta… Ce sa-i smulg? Copitele alea netaiate… Asta i-as smulge! Nu va mai potoleste starea, si mai sunteti si urati cu spume”

„Maine ma duc la florarie… Vreau sa stiu cat costa un buchet de flori ca acela de ieri, de la Alex. Ce frumoase erau… Eu zic ca-s orhidee, si-s scumpe… Ma iubeste mult! Si eu il iubesc… Si-l simt acum in brate. Oooof, as sta in loc cu el, numai sa se opreasca timpul odata… Il iubesc… Si stiu ca ma iubeste…”

 

Metrou, deci exist! (ganduri de sub pamant)

2 gânduri despre &8222;Metrou, deci exist! (ganduri de sub pamant)&8221;

Lasă un comentariu

